Üdvözlök Mindenkit a Király Gasztroblogon! 


Királyné Borbély Krisztina vagyok, házas, egy fiúgyermek édesanyja. Foglalkozásomat tekintve 2010-ben végeztem néprajzkutatóként, 2011-ben rendezvényszervezőként. Szeretem a régi dolgokat, a hagyományokat, érdeklődöm idegen kultúrák iránt. Emellett nyitott vagyok az újra, a különlegességekre, a hagyományostól eltérő jelenségekre is. Imádok enni. Szívesen sütök, főzök a családomnak, barátainknak. Polcomon számtalan szakácskönyv megtalálható, amely a hagyományos ízektől egészen a reform ételeket felsorakoztató gyűjteményekig terjed. A sütés már gyerekkorom óta nagy szerelmem. Szívesen emlékszem vissza, azokra az időkre amikor kislányként csak a székre térdelve értem fel az asztalt, és édesanyámnak segítve készítettem a süteményeket. Innen indult a sütés iránti szenvedély. A főzés szeretete később kezdődött, de jól emlékszem a finom ízekre, és azokra az illatokra amik belengték a  konyhát gyerekkoromban. Így vált számomra a sütés, főzés kedvelt hobbivá. Ma már feleségként, édesanyaként kell megállnom a helyem a háztartásban és a tűzhely mellett is. Férjem és kisfiam egészségére magam is felügyelek. Így igyekszem mesterséges színezékektől mentes finom, illatos ételeket készíteni. Amikor gasztroblog írásába fogtam, az a cél vezérelt, hogy a családom mellett másoknak is útmutatást nyújtsak a helyes életmód, és egészséges táplálkozás kialakításához. Számomra a családom, és saját magam egészsége a legfontosabb. Célom, hogy megismertessem mindenkivel receptjeimhez felhasznált alapanyagokat, és azok fontosságát a főzés során. Remélem, hogy a blog hozzásegít a helyes, és kiegyensúlyozott táplálkozás kialakításához, fenntartásához! Blogomon, és párhuzamosan a blog közösségi oldalán heti rendszerességgel feltöltök két gasztro videót, amelyben egy-egy egészséges, reform étel kerül elkészítésre a saját konyhámban. A videó mellett ismertetem az alapanyagok beszerezhető forrását, az elkészített ételek alapanyag költségét, és nem utolsó sorban a hozzávalókat, az elkészítés menetét. Emellett minden nap friss gasztro hírekkel várom az érdeklődőket. Miben különbözik ez a blog, a többitől? Abban, hogy élet van benne, gyakorlatias, gyors, finom és egyszerű receptek kerülnek elkészítésre! Tarts velem amennyiben fontos számodra az egészség, szeretnél valami újat kipróbálni, vagy életmódbeli változásra vágysz. Kövess engem és a gasztro videoblogomat. 

 

Jó böngészést! Egészségre fel!

Minden jót!

Kriszti

A bejegyzés trackback címe:

https://kiralygasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr675823945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása